  • 1. Data: 2005-07-25 20:28:51
    Temat: prawo rodzinne-help!!!!
    Od: "jagosia" <m...@p...onet.pl>

    prosze o pomoc w dziedzinie j.w.:czy ugoda pisemna pomiedzy rodzicami
    maloletnich odnosnie ich przyszlosci a konkretnie miejsca przyszlego pobytu i
    mozliwosci wyjazdu za granice z jednym z nich po zakonczeniu nieformalnego
    zwiazku ma jakakolwiek moc prawna lub moze stanowic dowod w sadzie w razie
    pozniejszego ew. sporu???
    Na dzien dzisiejszy obie strony sa zgodne ale na przyszlosc istnieje
    domniemanie duzych problemow przy wyjezdzie-jedna ze stron ma problemy natury
    charakterologiczno-emocjonalnej...
    Bardzo pilne i wazne,naprawde!!
    info na skrzynke jagosia5malpatlen.pl

  • 2. Data: 2005-07-26 04:48:23
    Temat: Re: prawo rodzinne-help!!!!
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

    Użytkownik "jagosia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zwiazku ma jakakolwiek moc prawna lub moze stanowic dowod w sadzie w razie

    Dowód stanowić może z tym, że podlega on swobodnej ocenie sądu ;).

    > Na dzien dzisiejszy obie strony sa zgodne ale na przyszlosc istnieje
    > domniemanie duzych problemow przy wyjezdzie-

    Rodzic, którego pieczy zostało powierzone dziecko, ma swobodę wyboru miejsca
    zamieszkania, czyli osiedlić sie może nawet na Anktartydzie. Jeżeli jeden z
    rodziców odmawia zgody na paszport dla dziecka, sprawe rozstrzyga sąd.
    Anna

  • 3. Data: 2005-07-26 07:07:03
    Od: "jagosia" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > rodziców odmawia zgody na paszport dla dziecka, sprawe rozstrzyga sąd.
    Anno-dzieki za odp,ale mnie chodzi o unikniecie drogi sadowej i w oparciu o
    pisemna ugode wyjazd z dzieckiem a w razie jakichkolwiek pozniejszych problemow
    ze strony ojca dzieci (ewentualnych) czy ta ugoda bedzie stanowila podstawe do
    odparcia jego ataku (na wszelki wypadek)
    pozdrowienia

  • 4. Data: 2005-07-26 19:20:01
    Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl>

    mnie chodzi o unikniecie drogi sadowej
    czy ta ugoda bedzie stanowila podstawe do
    > odparcia jego ataku (na wszelki wypadek)

    A w jaki sposób chcesz tym papierem odpierać jego ataki? Sprawy sporne -
    jeżeli strona umowy zmieniła zdanie - rozstrzyga sąd /czyli paszport
    ;)./..Zawarłaś w tym dokumencje jakieś kary dla zrywającego umowę? W końcu
    to dziecko a nie przedmiot i Wysokiemu sie wydaje, że lepiej od rodziców
    wie, co stanowi jego dobro. Moim skromnym zdaniem laika - możesz spać
    spokojnie. On może Ci bruździć ale skoro dziecko sąd powierzył Tobie, Ty
    decydujesz, gdzie będziecie żyć.
    Anna