  • 11. Data: 2004-03-01 22:01:54
    Temat: Re: Remont CO w zimie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Feb 2004, Marek wrote:
    [...]
    >+ Ciekawe na jakiej podstawie ów SPEC wystawia faktury dla wspólnoty?
    >+ A może nie dla wspólnoty tylko dla OTWAM? Ci z kolei musieliby sprzedawać
    >+ energię wspólnocie a prawdopodobnie nie posiadają koncesji na obrót energią
    >+ cieplną.

    <dywagacja>
    Jeśliby rzeczony OTWAM tylko "przekazywał" zakup robiony na rzecz
    wspólnoty stosownie do interpretacji dokonywanej przez SN bez
    doliczania na owo ciepło marży oraz rozliczając za pomocą liczników,
    to być może nie ma powodów żeby skala przedsięwzięcia miałaby być
    przeszkodą w "dokonywaniu obrotu bez koncesji".
    Przypomnę iż rzeczona interpretacja kryje się pod hasłami: "refaktura" :)
    Znaczy: *być może* ten zarzut umieliby ominąć.
    <starczy>
    [...]
    >+ > 3. bo sie boja
    >+ > 4. bo to sa starsi ludzie i jak przyjdzie im administrator do domu, to
    >+ > dla nich jest oczywiste, ze ma prawo wejsc do ich domow....

    To jest prawda. Jak byłem "komunalny" to też doświadczałem
    różnych różności, i mam w np. archiwum pismo do ADM z prośbą
    o szczegółowe wskazanie przepisu przepiwpożarowego który
    uznaje (cyt) "za materiały łatwopalne drabinę metalową
    oraz rowery w ilościach niehandlowych" :)

    pozdrowienia, Gotfryd