  • 1. Data: 2004-02-26 21:52:32
    Temat: Co sie bardziej oplaca?
    Od: "Sting" <s...@r...pl>

    Witam
    Chcialbym sie zajac hodowla ryb i ich sprzedaza...
    Nie chce jednak zeby ktos kiedys mogl mnie podkablowac ze robie to
    nielegalnie i tu mam pare pytan:
    1 Jakie musze spelnic warunki zeby zostac Hodowca - rolnikiem i ubezpieczyc
    sie w KRUSie
    2 Czy mi sie to oplaca czy lepiej podciagnac hodowle pod jednego z czlonkow
    rodziny?
    3 Jak bym jedak spelnik wymogi to czy sa jakies ulgi lub dotacje ktore
    moglbym uzyc?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-27 14:49:58
    Temat: Re: Co sie bardziej oplaca?
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Sting wrote:

> [...]
    > czlonkow rodziny?
    > 3 Jak bym jedak spelnik wymogi to czy sa jakies ulgi lub dotacje ktore

    Hehe... bycie rolnikiem, czy tez jak to juz gdzieś było hodowcą psów
    rasowych (jeden pies w stadzie) zajmującym się transportem
    międzynarodowym, pozwala na przejście z Zusu do Krusu.
    Co juz jest wymiernym zyskiem, w przypadku działalaności gospodarczej
    to w skali roku ponad 6k pln...
    Minusów parę jest, m.in. taki, że jeśli pracujesz gdzieś to ci nie
    przysługuje odprawa przy rozwiązywaniu umowy z powodów dotyczących
    zakładu pracy (popularnie - zwolnienia grupowe)...
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2004-02-27 22:46:33
    Od: "Sting" <s...@r...pl>

    Ja jestem studentem co do ryb chce chodowac je w sumie na poczatek w 1000l
    akwarium a co do hodowli to mysle ze te ryby sa drozsze od psow rasowych...
    nie chodz mi o gupiki czy inne insekty tylko o ryby... rasowe... A jedynym
    problemem jest to ze ktos mnie nastraszyl ze ludzie sa zawistni i maga byc
    zazdrosni o to ze mi moze sie udac