  • 11. Data: 2023-04-01 19:35:25
    Temat: Re: Rekrutacja
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 29.03.2023 o 13:51, Olin pisze:

    > "część psychologiczna: test, kwestionariusz, wywiad. Chodzi o to, żeby
    > zorientować się w poziomie inteligencji kandydata, sprawdzić poziom
    > dojrzałości społecznej, ocenić czy kandydat poradzi sobie w trudnych
    > sytuacjach. Dawniej można było zdobyć za to maksymalnie 60 punktów, ale
    > mało komu udawało się uzbierać choćby minimum - na tym etapie odpadało 60
    > proc. kandydatów"
    >
    > To wiele wyjaśnia. Pozwala uniknąć rozczarowania, że poziom inteligencji
    > tudzież dojrzałości społecznej kulsonów nie imponuje.

    Kiedyś testem dla policjantów było umieszczenie różnych kształtek w
    odpowiednich otworach w kostce stalowej.
    Egzamin zdali wszyscy. Pewna część kandydatów wykazała się przy tym
    inteligencją, a większość - niepospolitą siłą.
    ;)

    --
    -
    Akarm

  • 12. Data: 2023-04-01 19:46:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2023 o 19:35, Akarm pisze:

> [...]
    > Egzamin zdali wszyscy. Pewna część kandydatów wykazała się przy tym
    > inteligencją, a większość - niepospolitą siłą.

    Należy zauważyć, że test był opracowany w wyższej szkole policyjnej
    przez najwyższej klasy specjalistów - tu są wycieknięte nagrania z
    testów testów:

    https://www.youtube.com/watch?v=rZ3ETK7-ZM8

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2023-04-02 01:55:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.04.2023 o 19:46, Shrek pisze:
    > Należy zauważyć, że test był opracowany w wyższej szkole policyjnej
    > przez najwyższej klasy specjalistów - tu są wycieknięte nagrania z
    > testów testów:
    > https://www.youtube.com/watch?v=rZ3ETK7-ZM8

    No ale czemu uważasz - jeśli - że to zadanie ktoś źle rozwiązał? Głupotą
    było umieszczenie na tyle dużego kwadratu, że wszystkie klocki dało się
    przez niego wepchnąć. Ten na filmie uwypuklił idiotyzm tego zadania.
    Oczywiście powinien się wczuć w rolę i wkładać przez te odpowiednie
    otworki, ale to oczywiste rozwiązanie.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2023-04-02 08:08:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No ale czemu uważasz - jeśli - że to zadanie ktoś źle rozwiązał? Głupotą
    > było umieszczenie na tyle dużego kwadratu, że wszystkie klocki dało się
    > przez niego wepchnąć. Ten na filmie uwypuklił idiotyzm tego zadania.

    Weź przeczytaj jeszcze raz co napisałem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2023-04-02 10:22:07
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-04-02 o 08:08, Shrek pisze:

    > Weź przeczytaj jeszcze raz co napisałem.

    He, he - taka niska ocena własnych kolegów przez Roberta?

  • 16. Data: 2023-04-02 16:31:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.04.2023 o 10:22, cef pisze:

    > He, he - taka niska ocena własnych kolegów przez Roberta?
    Czy uważasz, że bycie moim kolegą od razu podnosi komu +50 pkt IQ?
    Pomijam, że nie zn am tych osób iw dodatku bardzo prawdopodobne, że to
    jest fake na 1 kwietnia, a jeśli nawet nie, to raczej nie w Polsce.
    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2023-04-02 16:34:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

  • 18. Data: 2023-04-02 16:46:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Czy uważasz, że bycie moim kolegą od razu podnosi komu +50 pkt IQ?
    > Pomijam, że nie zn am tych osób iw  dodatku bardzo prawdopodobne, że to
    > jest fake na 1 kwietnia, a jeśli nawet nie, to raczej nie w Polsce.

    Ja też ich nie znam, ale myślę, że
    inaczej podwyższają swoje IQ :-)