  • 1. Data: 2003-10-12 17:28:20
    Temat: Rekojmia na telefon
    Od: Somebody <a...@p...onet.pl>

    Mam pytanie. Czy mozliwy jest zwrot towaru nie posiadajacego wady ani
    prawnej ani fizycznej? W jakim terminie jesli jest to mozliwe?
    Dokladniej chodzi o telefon komorkowy w systemie pre-paid, ktory fizycznie
    jest sprawny, ale ne spelnia oczekiwan uzytkownika. Czy sprzedawca ma
    obowiazek przyjac taki telefon? Czy musi zwrocic pieniadze? Czy moze
    sprzedawca musi tylko wymienic telefon na inny (w domysle drozszy, za ktory
    uzytkownik bedzie musial doplacic). Dodam iz od zakupu minely 4 dni.

  • 2. Data: 2003-10-12 19:43:01
    Temat: Re: Rekojmia na telefon
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

> [...]
    ktory
    > uzytkownik bedzie musial doplacic). Dodam iz od zakupu minely 4 dni.

    tylko i wylacznie dobra wola sprzedawcy chyba ,ze telefon nie posiada cech ,
    o ktorych zapewnial sprzedawca lub umowa , instrukcja itd itp