    From: "Marcin Z." <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rękojmia
    Date: Thu, 25 Mar 2004 13:42:35 +0100

    Jestem pierwszy raz na grupie więc witam wszystkich

    Mam pytanie
    Znalazłem gwarancję od firmy informatycznej na system ERP
    Zawiera ona kilka standardowych i zrozumiałych puktów a na końcu zapis:
    "Strony niniejszym wyłączają odpowiedzialność Firmy XXX z tytułu rękojmi -
    art. 558 k.c. oraz odpowiedzialność odszkodowawczą z art. 566 k.c."

    Co to oznacza i dlaczego firma tak robi?
    Czytałem oba wymienione paragrafy, ale jako że nie jestem prawnikiem to za
    wiele mi to nie mowi.
    Czy ktoś może mi to trochę szerzej wytłumaczyć?

    Pozdr
    Marcin Z.