  • 11. Data: 2011-07-04 17:47:43
    Temat: Re: Reklamy przy drodze a znaki
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.07.2011 18:51), Zbynek Ltd. wrote:

    > Nie masz prawa jazdy, prawda?

    Nieprawda.

    > Jak będziesz zdawał, to zapamiętaj
    > zasadę nr 1: nie widzę, nie jadę.

    Zasada #1 jest świetna, popieram. Gorzej że koliduje z zasadą #2, która
    brzmi "jakoś k. muszę przejechać przez te światła".

    > Na wszelki wypadek dodam jeszcze, gdybyś był niedomyślny, że jak
    > widzę na 5m to jadę tak szybko, żeby zatrzymać się na tej odległości
    > 5m, jak dojrzę przeszkodę.

    To musiałbym się zatrzymać zupełnie, przejść "na piechotę" przez tą
    kurtynę świateł, zajrzeć czy po drugiej strony nic się nie dzieje,
    wsiąść i pojechać.

    Tylko, czy w ten sposób nie stworzyłbym zagrożenia?

    p. m.

  • 12. Data: 2011-07-04 19:18:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mvoicem napisał(a) :

    > Zasada #1 jest świetna, popieram. Gorzej że koliduje z zasadą #2, która
    > brzmi "jakoś k. muszę przejechać przez te światła".

    Jakbym miał pistolet przystawiony do głowy, też bym *musiał* przejechać.

    > To musiałbym się zatrzymać zupełnie, przejść "na piechotę" przez tą
    > kurtynę świateł, zajrzeć czy po drugiej strony nic się nie dzieje,
    > wsiąść i pojechać.

    No nie mów, że te światła są tak silne, że zupełnie nic nie widzisz.
    Nie uwierzę. A nawet jeśli, to może powinieneś udać się do okulisty?
    To może być jakaś choroba. Może wystarczy założyć przyciemnione
    okulary na ten moment.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 13. Data: 2011-07-04 19:33:06
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (04.07.2011 21:18), Zbynek Ltd. wrote:

    > Jakbym miał pistolet przystawiony do głowy, też bym *musiał* przejechać.

    > No nie mów, że te światła są tak silne, że zupełnie nic nie widzisz.

    Wyobraź sobie. Ciemność totalna, żadnych latarni, nic takiego. Ciemna noc.

    Na środku drogi, jedno obok drugiego - 6 silnych źródeł światła
    skierowanych w twoim kierunku.

    Tak trudno uwierzyć że za tymi światłami nie sposób zobaczyć
    nieoświetlonego lub słabo-oświetlonego obiektu?

    > Nie uwierzę.

    Trudno, twój problem.

    > A nawet jeśli, to może powinieneś udać się do okulisty?
    > To może być jakaś choroba. Może wystarczy założyć przyciemnione
    > okulary na ten moment.

    No tak, na pewno okulary przeciwsłoneczne pomogą mi zobaczyć w ciemności
    coś czego nie mogę zobaczyć bez nich. Gratuluję pomysłowości, wybacz
    jednak że nie skorzystam.

    p. m.

  • 14. Data: 2011-07-04 20:33:36
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 4 Lip, 21:18, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > Nie uwierzę. A nawet jeśli, to może powinieneś udać się do okulisty?
    > To może być jakaś choroba. Może wystarczy założyć przyciemnione

    A może się od razu powiesić, aby nie naruszać tego dobrobytu i
    doskonałości przepisów PL?

    Zastanawia mnie skąd się biorą tacy jak ty. Gdyby był przepis że masz
    oddać swoją żonę komorowskiemu w każdą pierwszą niedzielę miesiaca, to
    byś to zrobił dumny, że stosujesz się do przepisów, nie dostrzegając
    że coś tu nie gra. Mamy w urbanistyce i przestrzeni publicznej
    koszmarny burdel, i to jest fakt. Ty dalej puszczaj bąki z radości że
    możesz jeszcze bezpłatnie oddychać, a ja czy mvoicem skupimy się na
    próbie uporządkowania tego burdelu.

  • 15. Data: 2011-07-04 21:03:37
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    miodu napisał(a) :

> [...]
    > koszmarny burdel, i to jest fakt. Ty dalej puszczaj bąki z radości że
    > możesz jeszcze bezpłatnie oddychać, a ja czy mvoicem skupimy się na

    Dziecko, poproś kogoś starszego do komputera, może być nawet starszy
    brat z gimnazjum.
    Może uda się go przekonać, żeby nierozgarniętym z własnymi
    projekcjami (poproś go też, żeby poszukał za ciebie co to znaczy)
    nie dawał dostępu do sieci. Kradzież w sklepie... taaaaa... masz
    pomysły na wysokim poziomie.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 16. Data: 2011-07-04 22:43:19
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 4 Lip, 23:03, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >    Zbyszek
    > PGP key: 0x5351FDE3
    >
    > [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się

    Wysłuchiwanie impertynencji od kogoś kto zaleca okulary
    przeciwsłoneczne prowadzącemu samochód nocą - bezcenne. Masz coś
    jeszcze w zanadrzu, czy to był ostatni tego wieczoru twój wytrysk
    intelektualny? To teraz sio, spać, bo klepanie w klawiaturę o tej
    porze może zakłócać ciszę nocną sąsiadom.

  • 17. Data: 2011-07-05 09:18:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Jul 2011, mvoicem wrote:

> [...]
    > w twoim kierunku.
    >
    > Tak trudno uwierzyć że za tymi światłami nie sposób zobaczyć nieoświetlonego

    To Ty jeździsz pojazdem wyposażonym tylko w światła pozycyjne?
    Z ciekawości pytam ;)
    (FYI: na śmieszkach rowerowych to jest normalka - nakaz jazdy
    w kierunku przeciwbieżnym do jezdni, skutkujący światłem w oczy,
    rzecz jasna "normalne" światło w rowerze rozwiązuje problem.
    Dla rowerzysty rozwiązuje, nie dla kierujących :P)

    > Trudno, twój problem.

    Ale nie jest jedynym niewierzącym, że światła drogowe nie
    sięgają na wprost przez skrzyżowanie.
    Mimo jasnych lamp w oczy.

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2011-07-05 09:29:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (05.07.2011 11:18), Gotfryd Smolik news wrote:

    > To Ty jeździsz pojazdem wyposażonym tylko w światła pozycyjne?
    > Z ciekawości pytam ;)

    :). Oczywiście że nie.

    Powiem więcej, czasem nawet długie nieszczególnie pomagają.

    Zaś jak jest choćby lekka mżawka, to już w ogóle tragedia - przednia
    szyba to jedno wielkie zielone światło rozlane po całej szybie.

> [...]
    > Dla rowerzysty rozwiązuje, nie dla kierujących :P)

    > Ale nie jest jedynym niewierzącym, że światła drogowe nie

    Cóż, będę się musiał tam kiedyś wybrać w nocy i pstryknąć fotkę dla
    niedowiarków. Chociaż nie wiem czy coś z tego wyjdzie - bo teraz remonty
    tam i może być akurat oświetlone.

    p. m.

  • 19. Data: 2011-07-05 11:24:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mvoicem napisał(a) :

    > Cóż, będę się musiał tam kiedyś wybrać w nocy i pstryknąć fotkę dla
    > niedowiarków. Chociaż nie wiem czy coś z tego wyjdzie - bo teraz remonty
    > tam i może być akurat oświetlone.

    Szkoda Twojej roboty. Fotka nie da nam nic. Tylko układ świateł.
    Jasność, kontrast obrazu, pole widzenia Twojego wzroku przez szyby
    *Twojego* samochodu, przez tak bardzo niedoskonałe odwzorowanie czy
    to na jakiejkolwiek matrycy, czy to na kliszy i tak będzie przekłamane.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 20. Data: 2011-07-05 11:29:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :

    > Szkoda Twojej roboty. Fotka nie da nam nic. Tylko układ świateł.
    > Jasność, kontrast obrazu
    ^^^^^^^^
    Właściwsze by było: dynamika odwzorowania obrazu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]