    From: "Radek" <r...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja wadliwych płyt CD-R
    Date: Fri, 16 Jul 2004 11:17:13 +0000 (UTC)

    Witam,
    dwa tygodnie temu kupiłem w sklepie 50 płyt CD-R, z których połowa była moim
    zdaniem wadliwa - na każdej z nich znajdowała się mniejsza lub większa
    dziurka w srebrnej nadrukowanej warstwie. Nie wiem jaki wpływ miałoby to na
    nagrywanie na tych płytach, ale bałem się, że nośnik nie będzie przez to
    trwały, ponieważ cała warstwa mogłaby zacząć się odklejać. Udałem się więc z
    reklamacją do sklepu. Tu jednak właściciel płyty przyjął, ale usłyszałem od
    niego, że to nie on rozpatruje reklamację, tylko dystrybutor. Czy tak jest w
    rzeczywistości, czy mam prawo domagać się wymiany wadliwego towaru od
    sprzedawcy? Jaki termin jest przewidziany na rozpatrzenie reklamacji? Co
    zrobić jeśli sprzedawca nie zgodzi się na reklamację? Gdzie znajdują się
    zapisy w prawie odnośnie reklamacji? Jeśli ktoś jest w stanie trochę mi pomóc
    i odpowiedzieć na te pytania lub też miał podobną sytuację, to wielkie dzięki
    za napisanie kilku zdań.
    Pozdrawiam
    Radek
    PS. Nie żebym chciał się sądzić o 25 zł, ale głupio byłoby też stracić nawet
    taką kwotę.