eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja wadliwych płyt CD-R › Re: Reklamacja wadliwych płyt CD-R
  • Data: 2004-07-19 10:34:08
    Temat: Re: Reklamacja wadliwych płyt CD-R
    Od: "Radek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sebol <lobo_(usun_to)@autograf.pl> napisał(a):

    > Dnia Fri, 16 Jul 2004 19:01:27 +0200, kam naskrobał(a):
    >
    > > Sebol wrote:
    > >> Trzeba było oddać na podstawie niezgodności z umową.
    > >
    > > A to nie reklamacja?
    >
    >
    > także - ale nie widze żebyś z tej opcji skorzystał :D

    To nie kolega korzystał tylko ja :)
    Wydaje mi się, że reklamacja płyt cd-r nie może być spowodowana niczym innym,
    tylko niezgodnością towaru z umową. W końcu nie ma na nie gwarancji. Pisałeś
    też wcześniej, że reklamacja działa tak, jak strony zapiszą w umowie. Problem
    jest w tym, że w umowie sprzedaży płytek, która jest potwierdzona tylko
    paragonem, nie ma żadnej wzmianki o sposobie reklamacji, więc można chyba
    przyjąć najprostsze rozwiązanie.
    Minęły już 2 tygodnie, sprzedawca nie skontaktował się ze mną, pomimo iż miał
    mój telefon i adres domowy. Czy oznacza to, że już nie może reklamacji nie
    przyjąć?
    Pozdrawiam
    Radek

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1