    From: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja towaru a dowod zakupu/paragon
    Date: Thu, 14 Jun 2007 11:42:03 +0200

    Tak sie zastanawiam jak bardzo obligatoryjny jest dowod zakupu/paragon w
    przypadku zgloszenia reklamacji z tytulu niezgodnosci z umowa. Kupiem
    wczoraj cos, co okazalo sie zepsute i mam zamiar dzisiaj odniesc to do
    sklepu. Paragon niestety zaginal, choc od biedy jakis slad zakupu posiadam
    (placilem karta). Nie wiem czy obsluga sklepu uzna reklamacje bez paragonu,
    choc produkt raczej posiadaja tylko oni. Co mowi ustawa o paragonie/dowodzie
    w przypadku reklamacji z tytulu niezgodnosci towaru z umowa ?