  • 1. Data: 2008-06-02 10:00:07
    Temat: Reklamacja przesyłki wartościowej PP
    Od: "Maksiu" <m...@w...pl>

    Hej.

    Ostatnimi czasy wysłałem Pocztą Polską do klienta paczkę z zadeklarowaną
    wartością (400 zł).
    Po otworzeniu okazało się, że zawartość jest zniszczona. Ktoś musiał nią
    rzucić, albo nadepnąć (pudełko jest nadgniecione).

    Czy po odbiorze można taką przesyłkę reklamować?
    Kto ma to zrobić nadawca, czy odbiorca?
    Czy ewentualne odszkodowanie z zadeklarowanej wartości zostanie zwrócone
    nadawcy, odbiorcy, czy osobie reklamującej przesyłkę?

    Nadmienię, że koszta przesyłki pokrywałem ja, a nie kupujący.

    Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2008-06-02 10:28:27
    Temat: Re: Reklamacja przesyłki wartościowej PP
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maksiu napisał(a):

> [...]
    > Po otworzeniu okazało się, że zawartość jest zniszczona. Ktoś musiał nią
    > rzucić, albo nadepnąć (pudełko jest nadgniecione).

    http://poczta-polska.pl/pliki/Regulamin.pdf od par 33

    j.