eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja przeciekającego garażu › Reklamacja przeciekającego garażu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.pozna
    n.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.zigzag.pl!not-for-mail
    From: Kuba <jakub@_NOSPAM_kowalczuk.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja przeciekającego garażu
    Date: Sun, 08 Feb 2004 21:43:21 +0100
    Organization: ZIGZAG Sp. z o.o.
    Lines: 32
    Message-ID: <c06705$gd$1@news.zigzag.pl>
    NNTP-Posting-Host: host226-187.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.zigzag.pl 1076272966 525 62.181.187.226 (8 Feb 2004 20:42:46 GMT)
    X-Complaints-To: a...@z...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 8 Feb 2004 20:42:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:192667
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    mam następujący "problem": otóż jestem dzierżawcą miejsca
    garażowego. Garaż (a właściwie podziemny parking) znajduje się
    pod osiedlem na którym mieszkam i jest własnością firmy która
    je wybudowała. Opłaty za garaż wnoszone raz do roku z góry.
    Na razie wszystko jest OK, gdyby nie pewien szczegół:
    mianowicie garaż został spartaczony i na potęgę przecieka.
    Podczas odwilży (np. ostatnio) albo solidnych deszczów
    pojawiają się w nim olbrzymie kałuże, z sufitu woda
    leje się niemal strumieniem (samochody są całe mokre)
    zaś na ścianach pojawiły się wielkie wykwity wilgoci.

    Niedawno przysłano do mnie fakturę. Ponieważ sytuacja
    jest jaka jest postanowiłem wstrzymać się z zapłatą
    i ją reklamować. Złożyłem reklamację z opisem sytuacji
    i stwierdzeniem że garaż nie spełnia jednej z podstawowych
    funkcji jaką taki przybytek spełniać powinien mianowicie
    ochrony przed wodą (opadami). Zażądałem w niej natychmiastowego
    usunięcia wad (raczej niemożliwe) albo rabatu w wysokości
    30% ceny (która jest niemała).

    Czy ktoś z grupowiczów może wspomóc mnie radą czy w takiej
    sytuacji mogę wstrzymać zapłatę do czasu zakończenia
    postępowania reklamacyjnego? Czy może miał ktoś podobną
    sytuację? Czy są szanse na pozytywne zakończenie sprawy?
    Zaznaczę, że umowa najmu nic nie wspomina o trybie
    reklamacji i o sprawach które opisuję.

    Pozdrawiam.

    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1