    From: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja obuwia - ile mogę czekać na zwrot butów?
    Date: Mon, 09 Feb 2015 17:32:37 +0100

    Witam,

    W listopadzie zeszłego roku zostały zakupione buty trekkingowe, które po
    pierwszym całodniowym użyciu doznały odkształcenia uniemożliwiającego
    ich dalsze użytkowanie. 30 grudnia zeszłego roku, zostały oddane na
    gwarancji. 13 stycznia tego roku zostaliśmy przez sklep poinformowani,
    że producent nie uznał reklamacji.

    Chcemy zasięgnąć opinii biegłego i jeżeli potwierdzała by naszą wersję,
    złożyć jeszcze raz reklamacje dołączając opinię.

    Tylko że jest 9 lutego, a sklep nadal nie ma naszych butów. Uzyskaliśmy
    odpowiedź, że musimy czekać aż producent je odeślę. Jak długo to może
    trwać?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz