    From: "MZ" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja obuwia
    Date: Fri, 9 Jun 2006 13:01:16 +0200

    Witam.
    Proszę Państwa o poradę prawną w następującej sprawie:
    Ponad 2 miesiące temu kupiłem buty w hipermarkecie Auchan. Po niecałych
    dwóch miesiącach oba buty rozdarły się po bokach i w jednym z nich zapadła
    się podeszwa. Oddałem buty do reklamacji w punkcie obsługi klienta w Auchan
    lecz tam usłyszałem, że mam czekać na "decyzję producenta" aż 21 dni
    roboczych. Od
    razu wzbudziło to mój sprzeciw, gdyż wydaje mi się, że na rozpatrzenie
    reklamacji sprzedający ma 14 dni kalendarzowych. Czy mam rację? Czy po
    upływie 14 dni mam prawo żądać od Auchan zwrotu pieniędzy za buty?

    Z poważaniem,
    Marcin Zalewski.