eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja obuwia › Re: Reklamacja obuwia
  • Data: 2006-06-09 11:18:35
    Temat: Re: Reklamacja obuwia
    Od: Schwester <j...@c...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MZ napisał(a):
    > Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
    > news:e6bki3$h06$1@inews.gazeta.pl...
    >> Użytkownik "MZ" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:e6bkcl$g7n$1@inews.gazeta.pl...
    >>> razu wzbudziło to mój sprzeciw, gdyż wydaje mi się, że na rozpatrzenie
    >>> reklamacji sprzedający ma 14 dni kalendarzowych.
    >> rozpatrzenie reklamacji to nie to samo co naprawa :-)
    > Czyli co?
    > 14 dni mam czekac az producent bubla laskawie odpowie mi co ma zamiar zrobic
    > dalej z tymi butami, czy bedzie je naprawial czy je wymieni? Nie roazumiem.
    > Zaraz okaze sie, ze do butow musial sciagnac czesci z zagranicy :-) co moze
    > przedluzyc czas naprawy.
    > Ile w takim razie moze trwac cala procedura az do konca, tzn. do momentu
    > kiedy dostane naprawione buty, wymienione na nowe lub zwrot gotowki?
    > To jakas paranoja - buty beda dluzej w reklamacji niz w nich chodzilem.
    > MZ
    >
    >
    Jeśli złożyłeś reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową to po 14
    w przypadku braku odpowiedzi przyjmuje się, że uznali reklamację i
    zgadzają sie na Twoje żądania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1