eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - czesc do samochodu. › Reklamacja - czesc do samochodu.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bolivar \(Bartek\)" <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja - czesc do samochodu.
    Date: Tue, 7 Feb 2006 14:16:19 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <dsa6jo$c10$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: afd59.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1139318200 12320 83.16.133.59 (7 Feb 2006 13:16:40 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Feb 2006 13:16:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 0606-1, 2006-02-06), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:364828
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    styczen zaczal sie dla mnie fatalnie. W moim aucie poszla pompa paliwowa (w
    baku). Coz, znajomy mechanik, samodzielny zakup czesci... i okazalo sie, ze
    pompa (nowa, swiezutka) jest uszkodzona. W sklepie pompa (koszt okolo 600
    zl, jak dla mnie sporo) poszla do reklamacji. Normalnie mialem wymiane
    takiej czesci od reki (raz czesc samochodowa, pamiec RAM, dysk twardy) i nie
    bylo problemu. Sprzedawca niestety dla mi do zrozumienia, ze ma mnie w
    glebokim powazaniu i spisal protokol (mam jego kopie wraz z faktura).
    Sprzedawca mial dzwonic do mnie po 14 dniach roboczych, oczywiscie nie
    zadzwonil wiec dalem mu jeszcze 7 dni i wybralem sie osobiscie. Przyznam, ze
    zalezy mi na odzyskaniu pieniedzy, gdyz musialem zakupic druga taka pompe by
    uzywac autka (oczywiscie w innym sklepie...). Sprzedawca (Tan sma co wtedy)
    poinformowal mnie, ze jeszcze nic nie wiadomo co z towarem, i ze w sumie
    moze to potrwac to nawet rok, poniewaz producent moze powolac jakas
    komisje - przyznam, ze buty spadly mi z wrazenia...
    W sumie nigdy nie mialem podobnych problemow i jesli towar byl uszkodzony w
    ciagu 48 godzin od zakupu to byl wymieniany od reki lub dostawalem zwrot
    pieniedzy. Jak sobie poradzic z tym problemem...??

    Pozdrawiam
    Bartek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1