eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - co i jak? › Reklamacja - co i jak?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!news2.
    euro.net!feeder.news-service.com!postnews.google.com!j4g2000yqe.googlegroups.co
    m!not-for-mail
    From: badzio <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklamacja - co i jak?
    Date: Mon, 11 Jan 2010 00:21:41 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 19
    Message-ID: <6...@j...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 195.26.78.26
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    X-Trace: posting.google.com 1263198102 9969 127.0.0.1 (11 Jan 2010 08:21:42 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 11 Jan 2010 08:21:42 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: j4g2000yqe.googlegroups.com; posting-host=195.26.78.26;
    posting-account=0vAyXgoAAAAat-SU4Ds2aaacIslBTn5Y
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7)
    Gecko/20091221 Firefox/3.5.7 GTB6 (.NET CLR 3.5.30729)
    GTBA,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:623027
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    m-c temu kupilem na allegro ekspres cisnieniowy, niestety szybko sie
    popsul. Podczas parzenia kawy 'cos sie stalo', metalowy filtr wypaczyl
    sie (kawalek sie odgial), (zdejmowalny) 'uchwyt' tegoz filtru sie
    ulamal.
    Niestety sprzedawca odrzucil moja reklamacje, stwierdzil ze to
    uszkodzenie mechaniczne, powstale w wyniku upuszczenie filtru (wraz z
    uchwytem) na podloge. Oczywiscie nie zgadzam sie z nim, wiec chcialbym
    wiedziec co dalej moge zrobic.
    Zamierzam odwiedziec federacje konsumentow i rzecznika praw
    konsumenta. Co jeszcze moge zrobic? Sad? A jesli tak, to ktory? Ja
    jestem z Lodzi, sprzedawca z Poznania.
    I jeszcze mam pytanie - reklamuje z tytulu niezgodnosci z umowa, wg
    mnie ekspres posiadal wade w momencie zakupu, prawdopodobnie 'slaby'
    stop metalu. Przez pierwsze 6m-cy od daty zakupu to sprzedawca musi
    udowodnic ze nie mam racji, czyli to on powoluje ewentualnego
    rzeczoznawce na swoj koszt, tak? Czy tez powoluje go sad a kosztami
    obciaza sprzedawce?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1