    From: Michał Golba <g...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Reklama bez zgody
    Date: Sun, 26 Mar 2006 12:20:28 +0200

    Witam

    Przed chwilą zauważyłem, że pewna firma pozwoliła sobie zamieścić na moim
    płocie informację, jak do nich trafić. Nie wiem jeszcze jak wygląda to z
    punktu widzenia prawa, ale ja traktuję to jako reklamę.

    Jako że nikt nie skontaktował się ze mną, nie poprosił o pozwolenie, udam
    się do nich jutro, żeby wyjaśnić całą sprawę. Dlatego piszę tego posta -
    żeby wiedzieć na czym stoję. Jaki artykuł i jakiego kodeksu (cywilnego?)
    reguluje tą sytuację? Czy należy mi się jakaś rekompensata? Czy jest coś o
    czym powinienem wiedzieć?

    Pozdrawiam,
    Michał Golba