  • 1. Data: 2006-02-10 16:58:12
    Temat: Rekalama wyświetlana na scianie budynku
    Od: "niuncio" <m...@g...pl>

    Witam.
    Mam pomysł na szyld firmy otóż wymysliłem ze można by wyswielić obraz np
    laser rzutnik na elewacji sąsiedniego budynku.
    Sciana ta jest pozbawiona okien więc nie powinno to nikomu przeszkadzać
    obraz miałby być wyświetlany w porach wieczornych przez 3-4godz.
    Czy za taki nie namacalny szyld zarządca budynku mogł by roscić pretensje
    lub opłaty?

  • 2. Data: 2006-02-11 01:14:36
    Temat: Re: Rekalama wyświetlana na scianie budynku
    Od: name <n...@m...com>

    On Fri, 10 Feb 2006 17:58:12 +0100
    "niuncio" <m...@g...pl> wrote:

    > Witam.
    > Mam pomys? na szyld firmy otó? wymysli?em ze mo?na by wyswieliae obraz np
    > laser rzutnik na elewacji s?siedniego budynku.
    > Sciana ta jest pozbawiona okien wi?c nie powinno to nikomu przeszkadzaae
    > obraz mia?by byae wy?wietlany w porach wieczornych przez 3-4godz.
    > Czy za taki nie namacalny szyld zarz?dca budynku mog? by rosciae pretensje
    > lub op?aty?

    Mysle ze tak, choc to nie przetarte szlaki.
    Argument podstawy roszczenia moze byc taki,
    ze bez jego sciany Twoja reklama by nie istniala w ogole.

  • 3. Data: 2006-02-11 10:22:58
    Od: "niuncio" <m...@g...pl>

    No właśnie tak samo mogę powiedziec ze bez tej reklamy tynk by sie posypał.
    Hm..

  • 4. Data: 2006-02-11 10:49:51
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ?

  • 5. Data: 2006-02-11 14:12:16
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <2...@m...com>, name wrote:

    > Mysle ze tak, choc to nie przetarte szlaki.

    Może i nieprzetarte, ale chyba to dość oczywiste, że ścianę
    wykorzystuje się do reklamy, a powierzchnie reklamowe zwykle się
    wynajmuje.

    Renata