  • Data: 2015-04-13 23:11:16
    Temat: Rejestracja samochodu z tymczasowymi, niemieckimi blachami
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem przez pośrednika samochód. Samochód ma tymczasowe tablice z
    żółtym paskiem. Data ważności 13.04.2015.

    Jeżeli dobrze rozumiem, to samochód straci dzisiaj ubezpieczenie?
    Jako że nie będę mógł się nim zająć aż to przyszłego tygodnia, to mam
    kilka pytań:
    - czy może sobie stać na parkingu pod blokiem bez ubezpieczenia? Nie
    dowalą mi potem mandatu/kary skarbowej/kary administracyjnej/skargi do
    sąsiadki?
    - będę musiał POJECHAĆ go ubezpieczyć - jak mnie złapie policja to mam
    przerąbane za brak OC? Jak spowoduję wypadek to w ogóle dupa blada?
    - czy jeśli bez przygód kupię ubezpieczenie to mogę dalej jeździć na
    tych "żółtych"