  • 11. Data: 2005-11-02 17:20:43
    Temat: Re: Rejestracja cb w urtip?!
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > To nie tylko CB. 3 września 2005 roku zdelegalizowaliśmy wszystkie WiFi,
    > alarmy sterowane drogą radiową i z powiadamianiem radiowym, urządzenia
    > do lokalizacji ludzi, a co najważniejsze - wszystkie bramki w sklepach
    > wykrywające metki zbliżeniowe :-P

    Czy to te szumnie zapowiadane czwarte RP ???
    Muszę przerejestrować auto, rejestracja RP już mnie nie bawi ;)

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 12. Data: 2005-11-02 17:29:35
    Od: Daroot <d...@p...onet.pl>

    Stasio Podróżnik napisał(a):
> [...]
    No dobrze... Ale co to wszystko znaczy? Co z ta homologacja, bo juz
    zglupialem... :(

  • 13. Data: 2005-11-02 17:36:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Daroot napisał(a):

    > No dobrze... Ale co to wszystko znaczy? Co z ta homologacja, bo juz
    > zglupialem... :(

    Na razie tyle, że nie musisz jeszcze (znów) płacić za używanie CB.

    2 to to, że homologacja nadal nie jest wymagana ;)

    3 to to, że chyba nadchodzi IV RP :) Niestety, nie kaczymi
    krokami ;) Kaczyński jedynie był lepiej poinformowany i "wróżył"
    jakie będą efekty rządów poprzednich nieRządów :P

  • 14. Data: 2005-11-02 22:16:01
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    >>> http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20041711800

    > To nie tylko CB. 3 września 2005 roku zdelegalizowaliśmy wszystkie WiFi,

    Wiesz może o innych poczynaniach (p)osłów w tej nucie w ostatnim
    czasie w innych kwestiach ?