  • 1. Data: 2005-11-18 07:50:23
    Temat: Rejestr nieruchomości
    Od: "Fa" <f...@f...fa>

    Jest kawałek ziemi, koło którego często przejeżdżam i chcę go kupić z myślą
    o budowie domu. Czy jest sposób, by się dowiedzieć kto jest jego
    właścicielem? Wywiad wśród sąsiadów nic nie pomógł, więc liczę, że da się do
    tej informacji dotrzeć poprzez jakieś urzędy, rejestry itp.
    Pomóżcie.

  • 2. Data: 2005-11-18 08:26:50
    Temat: Re: Rejestr nieruchomości
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Jest kawałek ziemi, koło którego często przejeżdżam i chcę go kupić z
    my?l?
    > o budowie domu. Czy jest sposób, by się dowiedzieć kto jest jego
    > wła?cicielem? Wywiad w?ród s?siadów nic nie pomógł, więc liczę, że da się do
    > tej informacji dotrzeć poprzez jakie? urzędy, rejestry itp.

    Urząd gminy albo starostwo powiatowe, wydział ewidencji gruntów. Na
    podstawie twoich wskazan trzeba ustalić numer działki. Najlepiej pójść
    do najbliższego sąsiada i spytac sie jaki numer ma jego działka, to
    bedzie duzo łatwiej. Pozniej bierzesz wypis z ewidencji gruntów płacąc
    chyba kilkanascie złotych, a jako wazny interes społeczny podajesz chęc
    kupna ;)