  • 11. Data: 2022-09-30 22:46:19
    Temat: Re: Regularne przelewy między znajomymi, zmiana postaci pieniędzy. Czy będą przygody z US? ;)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2022-09-30 o 17:58, J.F pisze:

    > W polsce zyjemy - jak zobaczy, to sie przypierdoli.
    > Ale akurat swiat nie lepszy.
    To nie jest usprawiedliwienie. Jakby łajzy pisały zrozumiałym językiem i
    używały przy ty mózgu to biurwa nie miałaby pretekstu do brania łapówki.
    Oczywiście należałoby 80 procent gównianego prawa wyrzucić do kosza.

    > Nadzieja w tym, ze nie zobaczy, albo ze kwota spusci sprawe na koniec
    > kolejki.
    Można tak prosto napisać kolejkę że nie da się jej zmieniać.

    Czy może się nie da? ;-)

    > Ale przeciez wolno sprzedawac. I w miare prosto sie wytłumaczyc.
    > Tylko musza to byc naprawde twoje stare graty.
    Są to moje stare graty. Właśnie stoi przy mnie torba z kasetami z lat 80
    tych, Czyszczę, naprawiam i wystawiam ogłoszenia.

    Ale biurwa może się przypierdolić bo jakiś debil wcześniej postanowił że
    moje pieniądze można opodatkować trzeci raz.

    A tera można mieć wgląd do konta ale nie ma przymusy wszczęcia postępowania.
    Przecież to jawne zachęcanie do korupcji.

    > A o paczke z towarem sie nie boisz?
    Boję ale tu chodzi o banknot. Boję się prześwietlenia

  • 12. Data: 2022-10-01 07:43:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    piątek, 30 września 2022 o 15:27:48 UTC+2 Tomaszek napisał(a):
    >.
    > ?
    > Niestety nie.

    Wpłata blik. Kilka banków to ma w ofercie
    Może akurat i ten gdzie kolega ma konto

  • 13. Data: 2022-10-02 12:02:57
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 30 Sep 2022 15:04:25 +0200, _Master_ napisał(a):

    > I do takiego skurwysyństwa doprowadzają "prawnicy"
    >
    > Od widzimisię urzedasa zależy czy się przypiedoli czy nie?
    >
    > Dokładnie to samo mam ze sprzedażą swoich gratów na olx.
    >
    > Niedługo powstanie podziemie banknotowe i będziemy sobie przesyłać
    > banknoty w listach.
    >
    > Krypto jest kuszące ale też odrażające swoją ulotnością ;-)
    >

    > ZADANIE: jak zabezpieczyć przesyłkę banknotu w kopercie pod względem
    > fizycznym i bezpieczeństwa>

    Jak to, jak?
    Ubezpieczyć paczkę zawierającą "banknot kolekcjonerski"
    (z uwagi na nietypową serię lub zawierający pożądaną kombinację cyfr
    - tak jak w przypadku "złotych numerów" kart SIM...)
    No i jak "zaginie", no to zwracają równowartość "przedmiotu".