  • 1. Data: 2022-09-27 15:13:46
    Temat: Jak przejmiemy władzę, wprowadzimy terror narodowy
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,28934537,jaszczu
    r-rejestruje-partie-i-chce-startowac-w-wyborach-kim.
    html

    Kolejny przykład na porażkę systemu edukacji.
    I służby zdrowia.

    Tylko nie wiem, czy w tej kolejności.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2022-09-27 16:00:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Sep 2022 15:13:46 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    r-rejestruje-partie-i-chce-startowac-w-wyborach-kim.
    html
    > Kolejny przykład na porażkę systemu edukacji.

    Ale o co chodzi - chcesz ludziom zabronic miec poglady, a politykom
    zabronic marzyc o władzy?
    czy poglądy mogą miec dowolne, byle były "jedynie słuszne" ?

    Czy moze uwazasz ze takie ... jakby to ując ... beztalencia,
    nieudaczniki, nie powinni sie pchac do polityki, powinni ze szkoly
    wiedziec, ze nie maja szans ?

    No ale nie - skoro sa obawy, ze przekrocza prog 5%, to nie mozna tak
    nazywac.

    A potem zobacz, co sie we Wloszech stało.
    Za to na Kubie jaka odwilz - malzenstwa jednoplciowe będą.

    A moze to o autora artykułu chodzi, ktory robi z igły widły - Jaszczur
    zdobedzie 0.1% glosow i tak sie skonczy, a autor powinien ze szkoly to
    rozumiec :-)

    A krok nastepny ... czy donos na OMZRiK bedzie na miejscu?
    Bo skupienie sie chocby na "sympatykach reżimu Łukaszenki" to mi
    wyglada na ksenofobiczne, dyskryminujące, i moze nawet rasistowskie,
    ale z tego ostatniego to sie mogą wybronic, ze tu o żadną rasę nie
    chodzi, bo i niby jaką :-)

    J.

  • 3. Data: 2022-09-27 18:05:27
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.09.2022 o 16:00, J.F pisze:
    r-rejestruje-partie-i-chce-startowac-w-wyborach-kim.
    html

    > Ale o co chodzi

    Jeżeli do tej pory nie zrozumiałeś o co chodzi, to już nie zrozumiesz.
    Najwyraźniej też jesteś przykładem na porażkę systemu edukacji.
    I nie jestem pewien, po tym co tu wypisujesz i jak głupie pytania
    zadajesz, czy przypadkiem służby zdrowia również.

    >- chcesz ludziom zabronic miec poglady, a politykom
    > zabronic marzyc o władzy?

    Nie.

    > czy poglądy mogą miec dowolne, byle były "jedynie słuszne" ?

    Nie.
    Mają nie być faszystowskie.
    Gdybyś chodził do szkoły, to wiedziałbyś dlaczego i nie zadawałbyś
    głupich pytań.

    > Czy moze uwazasz ze takie ... jakby to ując ... beztalencia,
    > nieudaczniki, nie powinni sie pchac do polityki, powinni ze szkoly
    > wiedziec, ze nie maja szans ?

    Faszyści powinni wiedzieć ze szkoły jak to się kończy.
    Najwyraźniej ta porcja informacji do ciebie też nie dotarła, skoro
    zadajesz tak głupie pytania.

    Mam nadzieję, że przynajmniej sąd odrobił lekcje i tego czegoś w ogóle
    nie zarejestruje.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 4. Data: 2022-09-27 18:49:10
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):
    > https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,28934537,jaszczu
    r-rejestruje-partie-i-chce-startowac-w-wyborach-kim.
    html

    40 tysi szabel, niewiele.

    > Kolejny przykład na porażkę systemu edukacji.

    Statystyka panie. Tzn. statystycznie może się taki trafić w 37 mln narodzie.

    https://youtu.be/nJkHW70N274

  • 5. Data: 2022-09-27 20:29:49
    Temat: Jedni maszerują z gołą DUPĄ a inni w mundurach
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Tylko na pozór wiadomo kto groźniejszy.

    W dłuższej perspektywie dla społeczeństwa wcale nie musi być tak samo.

  • 6. Data: 2022-09-27 20:58:02
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-27-września-2022 o 18:05, Kviat pisze:
    > Jeżeli do tej pory nie zrozumiałeś o co chodzi, to już nie zrozumiesz.
    > Najwyraźniej też jesteś przykładem na porażkę systemu edukacji.

    Myślisz że leming ślepo wierzący w unijne dyrektywy i nie martwiący się
    o swój kraj jego bezpieczeństwo, lakarstwa, żywność, energię...

    To jest sukces systemu edukacji?

    Cena wydobycia tony węgla w Polsce to powiedzmy 300 zł
    Ale UE każe nam liczyć cenę prądu w oparciu o zachodnie spekulacyjne
    giełdy. I tam cena węgla jest 10 razy większa.
    A potem dokładamy ETS i wszystko idzie do potęgi.

    TO JEST TERROR

    Tak ETS ma iść na zieloną energię.
    Ale na dziś KURWA nie ma sposobu magazynowania zielonej energii z lata
    na zimę. NIE MA!
    Nie ma atomu to musi być w Polsce węgiel. KROPKA.

  • 7. Data: 2022-09-28 09:45:13
    Temat: Re: Jedni maszerują z gołą DUPĄ a inni w mundurach
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 27.09.2022 o 20:29, _Master_ pisze:
    > Tylko na pozór wiadomo kto groźniejszy.

    Goła dupa jest groźniejsza niż koleś w mundurze zapowiadający
    wprowadzenie terroru w państwie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2022-09-28 12:56:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 27 Sep 2022 16:00:49 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale o co chodzi - chcesz ludziom zabronic miec poglady, a politykom
    > zabronic marzyc o władzy?

    Chodzi o to, że Olszański nawoływał do zabicia posłów i dziennikarzy; a to
    jego niejedyny wyczyn.

    https://wiadomosci.wp.pl/wojciech-o-zwolniony-z-ares
    ztu-grozil-smiercia-poslom-i-dziennikarzom-676840524
    8773024a

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2022-09-28 13:26:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-28-września-2022 o 12:56, Olin pisze:
    > Chodzi o to, że Olszański nawoływał do zabicia posłów i dziennikarzy;

    Tak samo jak Sikorski o dorzynaniu watahy

    Czy może Tusk o sznurze i gałęzi?

  • 10. Data: 2022-09-28 14:16:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 28 Sep 2022 13:26:48 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Tak samo jak Sikorski o dorzynaniu watahy

    Januż Kowalski bezsprzecznie nie rozumie, na czym polega różnica.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl