  • 1. Data: 2002-11-07 21:40:24
    Temat: Regulamin pracy i regulamin wynagradzania
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

    Miałem dziś w firmie nalot z inspekcji pracy.
    Muszę na jutro opracować regulamin pracy i regulamin wynagradzania.
    Może ktoś dyspoonuje czymś takim ??
    Ale nie chodzi mi o jakąś kobyłe na 20 stron tylko coś prostego
    dla niewielkiej firmy zatrudniającerj do 20 osób

    macso

  • 2. Data: 2002-11-07 21:47:11
    Temat: Re: Regulamin pracy i regulamin wynagradzania
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "macso" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale nie chodzi mi o jakąś kobyłe na 20 stron tylko coś prostego
    > dla niewielkiej firmy zatrudniającerj do 20 osób

    Dobra rada: w regulaminie wynagradzania wstaw zapis ze placa pracownika
    sklada sie z pensji podstawowej i premii uznaniowej, pomniejszanej o czas
    niezdolnosci do pracy... ulatwi Ci to wytlumaczenie "zroznicowania"
    zarobkow...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 3. Data: 2002-11-07 22:01:28
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "macso" <m...@p...gazeta.pl> naskrobał/a w

    > Może ktoś dyspoonuje czymś takim ??

    Ciężko, żeby o tej porze ktoś miał orzy sobie taki regulamin.
    Użyj Google, będziesz miał sporo przykładów i pare stron prawniczych
    prawniczych.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    UWAGA!! Mam zle skonfigurowanego Outlooka i nie zawaham sie go uzyc!

  • 4. Data: 2002-11-07 22:04:08
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

    > Ciężko, żeby o tej porze ktoś miał orzy sobie taki regulamin.
    > Użyj Google, będziesz miał sporo przykładów i pare stron prawniczych
    > prawniczych.

    tja właśnie wlazłem w google
    niby masa ale nic ciekawego

    macso
    --

    M.A.C.S.O.: Mechanical Artificial Construct Skilled in Observation
    Causki dla fanek i niektórych fanów

  • 5. Data: 2002-11-08 00:00:38
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baton" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > niezdolnosci do pracy... ulatwi Ci to wytlumaczenie "zroznicowania"
    > zarobkow...

    A czemu miałby sie z tego niby tłumaczyć i niby komu?

    Depi.

  • 6. Data: 2002-11-08 07:37:15
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl>

    > Użytkownik "macso" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dobra rada: w regulaminie wynagradzania wstaw zapis ze placa pracownika
    > sklada sie z pensji podstawowej i premii uznaniowej,

    wypłacanej zależnie od wolnych środków finansowych pracodawcy

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-11-08 07:39:32
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Depilator" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A czemu miałby sie z tego niby tłumaczyć i niby komu?

    Glownie zusowi, ale pip mozliwe ze tez... Jesli pracownicy otrzymuja zmienne
    wynagrodzenie to musi byc: a. opracowany regulamin premiowania, z dokladnymi
    algorytmami: ile i za co... wiaze to rece pracodawcy poniewaz nie ma on
    mozliwosci "manipulowania" placami a musi sie scisle trzymac owego
    regulaminu... co innego jesli w regulaminie wynagradzania jest zapis o
    premii uznaniowej. Wowczas pracodawca ma wolna reke. Zapis o pomniejszaniu
    premii za czas nieobecnosci w pracy tez jest istotny: np. jesli go nie ma to
    zus traktuje premie uznaniowe jako nagrody i nie wlicza ich do "sredniej
    chorobowej"...

    Pozdrawiam

    BAton