  • 1. Data: 2006-01-07 18:25:25
    Temat: Czy jest szansa?
    Od: "alter" <h...@g...pl>

    W pażdzierniku skradziono mi samochód.Autocasco niestety nie miałem.Po kilku
    dniach znalazłem kilka części nadwozia na giełdzie w Słomczynie.Zgłosiłem na
    policje twierdząc że rozpoznaje te części po charakterystycznych znakach
    szczególnych.Policja zatrzymała właściciela straganu ,zabezpieczyła
    rozpoznane przeze mnie części.Niedawno dostałem pisma:jedno o umorzeniu w
    sprawie kradzieży,drugie o skierowaniu sprawy do sądu przeciwko handlującemu
    częściami z art.291$1.Poinformowano mnie o możliwości wystąpienia z
    powództwem cywilnym równolegle do postępowania karnego.Teraz mam pytanie
    :czego mogę żądać od oskarżonego ?Zwrotu wartości skradzionego pojazdu? ,czy
    tylko tych rozpoznanych części ?Jaka jest realna szansa na wygranie tej
    sprawy i wyegzekwowanie należności?

    --
    Pozdrawiam Piotrek