    From: "Sandal" <s...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Regulacja prawna zapisów w umowie kupna mieszkania.
    Date: Wed, 14 Mar 2007 20:49:40 +0100

    Witam.
    Mam pewną koncepcję dopisania do umowy kupna mieszkania zdania typu:
    "Kupujący zobowiązuje się do zapłaty za nieruchomość w terminie X dni od
    dnia wymeldowania wszystkich mieszkańców w/w nieruchomości lokalowej".

    Czy można umieścić takie zdanie?

    Bo, że tekst w stylu "zapłata w terminie x dni od zawarcia umowy" jest
    standardowy i zgodny z prawem to wiem, ale chodzi mi podaną wyżej
    modyfikację.

    Pytam o to, dlatego że właśnie kupuję mieszkanie i chciałbym jakoś
    zabezpieczyć się przed faktem, że w mieszkaniu jest jakiś sublokator, który
    nie ma zamiaru się wymeldować.
    No chyba, że jest jakiś inny sposób zabezpieczenia się przed tym, ale mi nic
    do głowy nie przychodzi.

    Pozdrawiam
    Sandal