    From: "Beniamin" <b...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Refundacja zabiegu w przychodni
    Date: Thu, 27 Jan 2005 21:15:44 GMT

    > Zamierzam przychodnię/nfz tak wykolegować, że zrobią mi zabieg na początku
    > lutego, a kasę przesuną sobie na koniec lutego.

    A jak potem zamierzasz wykolegować komornika?

    > Nie zamierzam płacić! Bo niby za co?

    Za zamówioną płatną usługę?

    > Czy przychodnie ścigają za wykonane niezapłacone zabiegi?

    Pewnie to zależy od przychodni i od wartości zabiegu, ale raczej tak. Mogą
    też wezwać Policję. W końcu próbujesz wyłudzić usługę.

    Ale najprawdopodobniej po prostu nie wykonają usługi, jeśli jej wcześniej
    nie opłacisz.

    Pozdrawiam,
    Beniamin