    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: życie psa
    Date: Sun, 25 Jun 2006 22:46:56 +0200
    <l...@4...net> <e7ggbi$k11$4@inews.gazeta.pl>
    <vykn0eliqhkc$.1tqodryn83kaf.dlg@40tude.net>
    <e7gplb$4ec$1@inews.gazeta.pl>
    <1rs17w9xayy5i.1nr9rj5xlmt2c$.dlg@40tude.net>
    <e7gri4$cj9$1@inews.gazeta.pl>
    <1nl4qdz5ca0l6.179odsgfgvpox$.dlg@40tude.net>
    <e7gukg$ork$1@inews.gazeta.pl>
    <860dd$449d2dc3$5112dcf7$3314@news.chello.pl>
    <e7jbba$50q$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <e7m8u7$8r6$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <e7mbcv$g2f$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <e7mgq9$565$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>

    pl> napisał/a:

    > To nie jest "bełkot" - to są fakty. Co roku psy - zarówno te naprawdę
    > ździczałe, jak i te, które biegają Z OBROŻAMI, zagryzają dziesiątki tysięcy
    > dzikich zwierząt. Także ciężarnych saren - no, ale Przemuś ma więcej
    > współczucia dla byle "psiaka". :]

    nie ma naprawde zdziczalych sa zdziczale albo nie, ty wkleils belkotliwy
    artykul w ktorym ukryte byl ykonretne warunki i siejesz zamet
    opowiadajac glupoty

    > No, i co z tego? Ot, myśliwi - praworządni ludzie - są po prostu zmuszeni
    > trzymać się takich, a nie innych przepisów. Nie mają wyjścia. Akurat -
    > jeszcze _NA_RAZIE_ takie właśnie przepisy obowiązują.

    bo widzisz ktos pomyslal i tak robil prawo by jakis powalony moher nie
    wyzywal sie na niczemu winnych zwierzetach a jedynie zabil z
    koniecznosci, nie dla przyjemnosci czy da zasady

    > A co o tym sądzą - i jakie to "zdziczałe" zwierzęta z obrożami, biegające
    > samopas, zagryzają sarny, zające, kuropatwy etc. etc. - to już Ci
    > przytoczyłem cytując ten, jak to wdzięcznie określiłeś - "bełkot".

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=71508
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=71507
    zapoznaj sie ze slownictwem a pozniej wklejal fragmenty artykulu ktory
    nie ma absoltunie zadnego zwiazku z omawianym przykladem.
    Jest to belkot ktory nie ma zwiazku z tematem.

    Wnioskuję
    > stąd, że "bełkotem" jest wszystko, co tam akurat nie podchodzi Przemusiowi
    > Rokickiemu.
    jestem pod wrazeniem, potrafisz nazwiko poprawnie odmienic.

    > Czyżby Twój Bardzo Mały Rozumek nie przyjął tak dużej porcji faktów naraz?
    > Może się przegrzał?

    najwidoczniej twoj nie przyjmuje, zaznajom sie ze slownictwem ktorego
    uzywasz (zdziczały), przeczytaj ze zrozumieniem watek, moje posty,
    artykul i przemysl sprawe.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".