  • Data: 2006-06-25 18:20:10
    Temat: Re: życie psa
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.06.2006 Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał/a:

    > daruj sobie ten belkot i spojrz do zrodla:

    To nie jest "bełkot" - to są fakty. Co roku psy - zarówno te naprawdę
    ździczałe, jak i te, które biegają Z OBROŻAMI, zagryzają dziesiątki tysięcy
    dzikich zwierząt. Także ciężarnych saren - no, ale Przemuś ma więcej
    współczucia dla byle "psiaka". :]

    Jeszcze nie widziałem, żeby Przemuś użył określenia "pies"; Przemuś zawsze
    pisze "psiak", względnie: "członek rodziny". :D

    > warunki:
    > - zdziczaly!!!!!!! (czyli nei domowy piesek na biegajacy sobie po lesie)
    > - bz dozoru, co nei znaczy ze wlasciciel musi byc metr od niego, fakt ze
    > nie widac wlasciciela nie oznacza ze jest on bez dozoru
    > - musza stanowic realne zagrozenie
    > - 200 metrow od zabudowan

    No, i co z tego? Ot, myśliwi - praworządni ludzie - są po prostu zmuszeni
    trzymać się takich, a nie innych przepisów. Nie mają wyjścia. Akurat -
    jeszcze _NA_RAZIE_ takie właśnie przepisy obowiązują.

    A co o tym sądzą - i jakie to "zdziczałe" zwierzęta z obrożami, biegające
    samopas, zagryzają sarny, zające, kuropatwy etc. etc. - to już Ci
    przytoczyłem cytując ten, jak to wdzięcznie określiłeś - "bełkot". Wnioskuję
    stąd, że "bełkotem" jest wszystko, co tam akurat nie podchodzi Przemusiowi
    Rokickiemu.

    Czyżby Twój Bardzo Mały Rozumek nie przyjął tak dużej porcji faktów naraz?
    Może się przegrzał?
    --
    pozdrowienia

    Z.