  • Data: 2006-06-23 13:42:45
    Temat: Re: życie psa
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 Jun 2006 15:17:33 +0200, Przemek R. napisał(a):

    > to nie jest podstawa prawna powyzszego stwierdzenia
    > "Wystarczy że będzie biegał po lesie"

    Masz rację - powinni zmienić to prawo i usunąć słowo "zdziczałe".
    Wtedy wystarczy że będzie biegał po lesie (no chyba że to prywatny las).

    > ale po co mi to wklejasz?

    Po pierwsze nie Tobie a wszystkim na grupie.
    Z tego cytatu wynika że można zabić psa bez zgody właściciela. I nigdzie
    nie piszą że zabić ma weterynarz (choć to jego zgoda jest potrzebna
    - własne "widzimisię" nie wystarczy) - może ktokolwiek - byle zgodnie z art
    33 pkt 1a. Nie wiem zresztą dlaczego akurat ja miałbym zabijać - nawet bym
    wolał się wyręczyć weterynarzem .

    Henry