  • Data: 2006-06-25 09:16:08
    Temat: Re: życie psa
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) napisał(a):

    > To prawda - odkąd się wyprowadziłem od rodziców psa nie miałem.

    widac

    > W parku nie ma raczej dzikich zwierzątek. Choć wcześniej mieszkałem
    > przy parku gdzie kaczki na wiosnę nie raz musiały opuścić gniazda
    > przepłoszone przez psy. Potem wycięli szuwary i kaczki gnieździły
    > się tylko na wysepce gdzie nic im nie przeszkadzało - wtedy ludzie
    > mogli spokojnie wyprowadzać psy - w końcu po to mają park.
    > Co innego las - las jest przede wszystkim dla dzikich zwierząt.

    tobie sie przypadkiem wilki z psami nie pomerdaly?

    > Oczywiście to przesada żeby strzelać do każdego psiaczka który
    > wybiegnie za bardzo w przód w jakimś podmiejskim lasku - mandat dla
    > właściciela wystarczy (w końcu co pies jest winny że ma
    > nieodpowiedzialnego właściciela).

    a za co mandat? (podstawa prawna)

    >Ale w dzieciństwie mieszkając 100m
    > od lasu nie raz widziałem polujące psy (właściciele wypuszczali je
    > poza obejście). I bynajmniej nie były zdziczałe. Co do nich nie mam
    > wątpliwości że to prawo powinno je objąć.

    takim rozumowniem to moglbys dojsc do wniosku ze nalezy zabijac
    wszystkich dresow pod pretekstem samoobrony poniewaz w zdarza sie ze
    takie osoby dokonuja rzobjow, morderstw itp

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".