  • 11. Data: 2008-01-29 18:45:11
    Temat: Re: zwrot zakupionego towary w PKO BP.
    Od: "Michał Trych" <t...@p...onet.pl>

    Towar jest wadliwy (ma

    Sadze ze moze byc problem - co jesli Pani stwierdzi, ze ogladales co
    kupowales, a moneta CI mogla upasc na ziemie i stad uszkodzenie? t
    pozdrawiam
    michal

  • 12. Data: 2008-01-29 20:45:50
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Michał Trych pisze:

    > Sadze ze moze byc problem - co jesli Pani stwierdzi, ze ogladales co
    > kupowales, a moneta CI mogla upasc na ziemie i stad uszkodzenie?

    Stad ze domniemywa sie ze istnialo w momencie zakupu :)

    Jacek

  • 13. Data: 2008-01-29 23:53:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Sarpedon pisze:

    > w drugim rozwinieciu watku jest podana podstawa prawna, rozwiazujaca
    > problem. nie kloccie sie wiec prosze :)

    Ja bym się jednak zastanowił, czy moneta jest towarem.

    M.

  • 14. Data: 2008-01-30 00:06:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 29.01.2008 Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał/a:
    > Ja bym się jednak zastanowił, czy moneta jest towarem.

    A na co wskazuje charakter czynności prawnej (i zgaduję cena)?

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2008-01-30 00:07:10
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Maciej Bebenek pisze:

    > Ja bym się jednak zastanowił, czy moneta jest towarem.

    a dlaczego nie? kolekcjonerska moneta rzecza ruchoma, towarem
    konsumpcyjnym. dowod zakupu jest umowa kupna-sprzedazy.

    Art. 1
    1. Ustawę stosuje się do dokonywanej w zakresie działalności
    przedsiębiorstwa sprzedaży rzeczy ruchomej osobie fizycznej, która
    nabywa tę rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub
    gospodarczą (towar konsumpcyjny).