    From: "Piwek" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot za fakture koryguj?c? (was: zwrot za fakture koryguj?c?)
    Date: Sat, 10 Jan 2004 11:31:10 +0100

    Ja zrozumialem to tak, ze faktura korygujaca nie zostala jeszcze wystawiona.
    Radek napisal, ze hurtownia zgodzila sie wystawic f. korygujaca ale nie
    pisal nic o tym, ze zostala juz wystawiona. Jak znam zycie to zadzwonil i
    sie zapytal czy jest taka mozliwosc a w hurtowni mu powiedzieli ok prosze
    przywiezc towar my wystawimy fakture korygujaca pod warunkiem, ze wezmie pan
    na ta sama kwote inny towar.