  • Data: 2005-11-12 16:12:45
    Temat: Re: zwrot wspólnego mienia konkubentowi
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dl4m76$bkb$1@news.onet.pl...

    > Tylko, że tu wygląda na to, że po ośmiu latach wspólnego życia TV i
    > komputer były tylko formalnie jego matki (raty) - a w rzeczywistości
    > kupione wspólnie - czyli bardziej podlegające podziałowi niż zwrotowi.

    A gdzie jest powiedziane, ze komputer byl kupiony 8lat temu? Moze mama exa
    postanowila biednemu synkowi, co to groszem nie smierdzi kupic na siebie
    komputer i telewizor w zeszłym roku? I na przyklad dodatkowo po to, aby w
    razie czego jakas juz ex nie rościła sobie praw do owych rzeczy?:-) Czy jak
    bym się z Tobą zwiazała i dostałbys samochód od mamy to na pożegnanie
    miałabym prawo zostawic go sobie, albo przynajmniej połowe jego wartości?:-)
    nawet w małzenstwie jest cos takiego jak majątek odrębny, a tu był tylko
    konkubinat. Jak mi podsuniesz jakąś podstawę prawną, do takiego zachowania
    to chętnie sobie zacznę pluć w brodę ze rozstając sie z moim jednym eksem
    nie zażadałam połowy jego willi i samochodu! naiwna, myślałam, ze skoro to
    ma bo jest bogaty z domu to nic mi się nie nalezy:-))

    HaNkA