    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot wniosku o wpis do KRS
    Date: Thu, 11 Feb 2010 12:29:00 +0100

    > No tak powinno być, ale są banki, które nie otworzą Ci rachunku na sp. z
    > o.o. w organizacji.

    juz od dlugiego czasu jestem klientem korporacyjnym i tam nawet jak maja
    watpliwosc to najpierw pisza do prawnika

    > Ale co po przejściu przez US i GUS składasz w KRS? Wniosek o rejestrację
    > spółki -- bez tych załączników? Czy składasz to co masz?

    skladasz caly komplet ponownie z zaznaczeniem, ze numery masz bo i tak
    aktualizujesz stan (w organizacji nie masz osobowosci prawnej i zmienia sie
    nazwa na bez "w organizacji")

    w gusie to przynajmniej babeczka czytala co masz we wniosku i robila
    poprawke jak trzeba bylo na miejscu. A tu w KRSie nie maja bladegopojecia i
    nie dokonuja kontroli tych zalacznikow

    Icek