    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot towaru niepełnowartościowego wady fabryczne
    Date: 26 Aug 2004 09:12:40 +0200

    Witam!
    regulacja ostrości jest chyba średnio ważona - nie ma typowego czujnika. OK,
    taki system pomiaru ostrości jest stosowany, ale eliminuje on z użycia takie
    funkcje jak np. portret nocny. Poza tym aparat w pewnym momencie pracy systemu
    AF "łapie ostrość", ale nie potrafi tego zidentyfikować...
    Co do balansu bieli to zła interpretacja kolorów występuje przy każdym
    ustawieniu. Nie ma ustawień ISO.
    Poza tym pozostaje szum matrycy. Przed zakupem oglądałem zdjęcia przykładowe
    umieszczone na stronie producenta i jak najardziej były one dobrej jakości.
    Jednak teraz podejrzewam, że zostały wykoane innym aparatem lub poddane
    obróbce. Na przykład zapisane są w formacie bez kompresji, czego ten aparat nie
    obsługuje i brak jest nagłówka informacyjnego EXIF.
    I moim zdaniem to jak i niemożność zkorzystania z pewnych funkcji może
    uprawniać mnie do wymiany towaru, pomimo że nie ma on typowych wad w stylu
    zacinający się zoom.
    A tak na marginesie najbardziej wkurza mnie to, że mój stary cyfrak jakiś
    Olympus sprzed 4 lat robił dużo ładniejsze zdjęcia i nie miałem z nim takich
    problemów.

    Pozdrawiam
    Konrad