eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot lub wymiana towaru › Re: zwrot lub wymiana towaru
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "ZAQ" <d...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot lub wymiana towaru
    Date: Sun, 20 Jan 2008 23:01:15 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 15
    Message-ID: <fn0gb9$8p0$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <fn06bn$lk4$1@achot.icm.edu.pl> <fn0aqo$qfe$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fn0ang$ta7$1@achot.icm.edu.pl> <fn0c1f$3p$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fn0f4q$bu6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206137175.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1200866473 8992 87.206.137.175 (20 Jan 2008 22:01:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jan 2008 22:01:13 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:512105
    [ ukryj nagłówki ]

    > Sprzedawca odbierze paczkę, uruchomi kamerę celem sparwdzenia i zobaczy,
    > ze występuje wada obrazu. Uzna, że uszkodził ją kupujący. Nawet jeśli
    > kupujący jest konsumentem, nie ma obowiazku przymowania uszkodzonego
    > sprzętu.
    > I co dalej?

    nie zobaczy tego od ręki i nie da się tego uszkodzić,
    to wada ktora powstaje niemal bez przyczyny.
    wada matrycy, elektroniki.

    > Czy nie lepiej jednka najpierw uzgodnić co i jak ze sprzedawcą, niż
    > narażać sie na kolejne nerwy?

    no raczej zadzwonie i postaram sie dogadac

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1