eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot lub wymiana towaru › Re: zwrot lub wymiana towaru
  • Data: 2008-01-20 22:25:51
    Temat: Re: zwrot lub wymiana towaru
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    s...@a...pl pisze:

    > Sprzedawca odbierze paczkę, uruchomi kamerę celem sparwdzenia i zobaczy, ze
    > występuje wada obrazu. Uzna, że uszkodził ją kupujący. Nawet jeśli kupujący
    > jest konsumentem, nie ma obowiazku przymowania uszkodzonego sprzętu.
    > I co dalej?

    Sobie uznac moze, ale to na nim bedzie spoczywac obowiazek udowodnienia,
    ze wada nie istniala w momencie zakupu

    > Czy nie lepiej jednka najpierw uzgodnić co i jak ze sprzedawcą, niż narażać
    > sie na kolejne nerwy?

    IMO w takiej sytuacji nie. Moze sprobowac zwrocic. Jak sie sprzedawca
    przyczepi to skorzystac z niezgodnosci towaru z umowa i zarzadac wymiany
    na towar wolny od wad.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1