  • 11. Data: 2007-07-13 13:42:47
    Temat: Re: zwrot laptopa
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > Rzecz w tym, że sprzedawca i tak nie musi oddać Tobie pieniędzy ;-)
    >
    > PS to jest nauczka: zawsze kupować w internecie.

    Ale chlopak jeszcze nie zaplacil.... :)
    Wiec jest w dobrej sytuacji...
    :)

    a swoja droga kupno w sieci to dobre obejscie takich sklepow i czesto jest
    taniej :)

    Steel

  • 12. Data: 2007-07-13 14:25:06
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 13 lipca 2007 15:17
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f77u23$5c9$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie słuchaj Samotnika, wrabia Cię. Możesz oddać laptopa nawet przez 2
    > miesiące od zakupu, nawet później.
    > Rzecz w tym, że sprzedawca i tak nie musi oddać Tobie pieniędzy ;-)

    Była już o tym głębsza jottodyskusja niedawno. I nie jest takie pewne, że
    sprzedawca nie może odmówić zwrotu takiego towaru.

    Trzydniowego laptopa pewnie przyjmie, ale tak w ogólności to nie wiem...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 13. Data: 2007-07-13 16:23:01
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "Kunio" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jak rozegrac te sprawe? Od kupna minelo 3 dni, mam fakture przelewową wiec
    > jeszcze za niego nie zaplacilem

    Nie plac. Powiedz, ze jesli go nie chca spowrotem to sobie go wezmiesz za
    darmo. Powaznie ja bym tak zrobil.

  • 14. Data: 2007-07-13 17:22:52
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    Steel wrote:

    > Ale chlopak jeszcze nie zaplacil.... :)
    > Wiec jest w dobrej sytuacji...
    > :)
    Pewnie. Oprócz należnych 4000 będzie musiał zapłacić odsetki
    i koszty komornicze, bo mu tak grupa doradza.

    Rada ode mnie: nie masz racji (prawa), więc zapłać, jak
    już ktoś radził, pokochaj i nie brnij w to dalej.

    --
    Mariusz Lotko

  • 15. Data: 2007-07-13 18:38:45
    Od: "Ela" <e...@p...onet.pl>

    > Nie potrzebuje sprzetu o nie wiadomo jakich parametrach. DLa mnie ma to
    > wygladac i jako tako pracowac. Kosztowalo to ponad 4 tys a sprzedawca
    > upiera sie ze nie chce tego. Prosilem o zamiane na inny model, ten
    > twierdzi ze nie zamienia
    > Jak rozegrac te sprawe? Od kupna minelo 3 dni, mam fakture przelewową
    > wiec jeszcze za niego nie zaplacilem

    Idź na spokojnie opisz całą sprawę, opowiedz jak kupiłeś, że się nie znasz
    poproś o podobnych parametrach ale z 100-200 pln wiecej, jakaś butelka
    do reklamówki, powinno zadziałać.
    R.

  • 16. Data: 2007-07-13 19:27:17
    Od: "maria jeżowska" <m...@g...pl>

    Przy zakupach w sklepie nie ma zwrotów.
    Chyba, że sprzedawca jest tak łaskawy, że przyjmie zwrot.

    Nauka kosztuje, właśnie zapłaciłeś za pierwszą lekcję.

  • 17. Data: 2007-07-13 20:15:12
    Od: Kira <k...@o...pl>

    Re to: Mariusz Lotko [Fri, 13 Jul 2007 19:22:52 +0200]:

    > Pewnie. Oprócz należnych 4000 będzie musiał zapłacić odsetki
    > i koszty komornicze, bo mu tak grupa doradza.
    >
    > Rada ode mnie: nie masz racji (prawa), więc zapłać, jak
    > już ktoś radził, pokochaj i nie brnij w to dalej.

    Ja bym jeszcze zadała takie drobne pytanie... Podpisał tą
    fakturę czy standardowo jak to w sklepie - wydrukowali i mu
    dali po prostu? Bo jeśli to drugie, a laptopa po prostu im
    odda, to mam wrażenie że cholernie ciężko będzie udowodnić
    że on tego laptopa kupił i się na wystawienie tej faktury
    zgodził - a nie pooglądał i potestował bo się zastanawiał czy
    go brać czy nie. A tak se to się faktur nie wystawia - bo co,
    wezmę wystawię sąsiadowi na 5K i ma płacić? ;)

    Prywatnie, gdyby mnie ktoś tak perfidnie próbował w balona
    zrobić, to wzięłabym ze dwóch kumpli, poszła, położyła toto
    z całym kompletem na biurku i stwierdziła że "dziękuję za
    możliwość sprawdzenia, ale sprzęt nie spełnia jednak moich
    wymagań więc nie kupuję". I niech udowadniają że ja to jednak
    kupowałam a nie dostałam z dobrej woli do sprawdzenia.

    Inna sprawa, że co za - pardon - idiota kupuje *w sklepie*
    laptopa i nawet go nie ogląda...?

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 18. Data: 2007-07-13 20:17:11
    Od: Kira <k...@o...pl>

> [...]

    kupowałam a nie dostałam z dobrej woli do sprawdzenia.

    Inna sprawa, że co za - pardon - idiota kupuje *w sklepie*

    _ _ ____ _______________________________________
    | ' /| |_ http://www.Cyber-Girl.NET ~ GG 1565217 |
    |_|_\|_| ~ I am what I am - I do what I want ~ _|

  • 19. Data: 2007-07-13 21:00:13
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    "Poza siedzibą przedsiębiorcy"...
    A może to było na giełdzie?
    JaC

    -----

  • 20. Data: 2007-07-13 21:02:34
    Od: Jacek_P <T...@c...edu.pl>

    Kira <k...@o...pl> napisal:
    > Ja bym jeszcze zadała takie drobne pytanie... Podpisał tą
    > fakturę czy standardowo jak to w sklepie - wydrukowali i mu
    > dali po prostu?

    A to jakas firma da ci towar i fakture przelewowa bez
    zadania podpisu na kopii? Jezeli tak, to faktycznie
    prosza sie o kopniecie w tylek.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek