    From: "Steel" <d...@K...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot laptopa
    Date: Fri, 13 Jul 2007 14:24:11 +0200

    > Uzytkuje kilka dni i jak sie okazalo bateria to jedna wielka lipa.
    > trzyma max 1h50min. Koles proponuje mi kupno wiekszej itp. Ja mu
    > powiedzialem ze chce zwrocic tego laptopa bo nie odpowiada mi
    > 1 - bateria
    > 2 - wyglad
    > 3 - to ze wyglada jak NO NAME
    >
    > Nie potrzebuje sprzetu o nie wiadomo jakich parametrach. DLa mnie ma
    > to wygladac i jako tako pracowac. Kosztowalo to ponad 4 tys a
    > sprzedawca upiera sie ze nie chce tego. Prosilem o zamiane na inny
    > model, ten twierdzi ze nie zamienia
> [...]

    Jesli nie kupiles na aukcji/licytacji to:
    Kupujac cokolwiek na odleglosc (zawierajac umowe kupna-sprzedazy) mozesz
    zwrocic towar w ciagu 10 dni ( mowiac bardziej prawniczo mozesz odstapic od
    umowy kupna w tym czasie).
    Tak stanowi polskie prawo. Nie wazne czy kupujesz plazme 70" czy kalkulator
    za 10pln.
    Nie musisz podawac zadnych powodow.
    Sa jednak pewne uwarunkowania ktore powoduja ze sprzet musi byc w stanie
    nienaruszonym i nie wskazywac uzywania itd.
    Jesli spelniasz te wymagania to wysylasz na wlasny koszty z informacja o
    odstapieniu od umowy kupna sprzedazy.

    Nie wiem czemu ci nikt w ten sposob nie odpowiedzial.

    poczytaj tu
    http://www.money.pl/pieniadze/poradniki/artykul/praw
    a;kupujacego;poza;sklepem,61,0,190013.html

    Steel