    From: "Brenda" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot kosztów zakupu benzyny
    Date: Mon, 26 Apr 2004 08:35:26 GMT

    Nie uważam, że koszty eksploatacji samochodu to tylko koszty paliwa
    ale Fundacja refunduje tylko koszty paliwa zwiazane z dojazdem na
    rehabilitacje, wizyty lekarskie itd poza miejscem zamieszkania.
    To są środki , ktore pochodzą od darczyńcy. Zależy nam aby przekazane środki
    zostały wydatkowane przede wszystkim na rehabilitacje (ćwiczenia
    rehabilitacyjne), niezbędny sprzęt oraz na zagraniczny zabieg operacyjny
    (operacja, dojazd, pobyt). Jesli zostaną pobrane srodki na wszelkie koszty
    zwiazane z dojazdem zabraknie na co innego. A przeziez nie jest latwo
    pozyskac środki w darowiźnie. Poza tym rodzic odlicza sobie jeszcze z PITU
    poniesione wydatki
    Dlatego też moje pytanie zwiazane bylo czy ustalenie polowy stawki jest
    zgodne z prawem. Czy fundacja moze sobie tak ustalić. Sadze, ze tak ale wole
    byc pewna.
    A jezeli ktos sie nie zgadza, uwaza, ze nalezy wyplacać w calosci to prosze
    napisac, jestem ciekawa
    Założmy jesteś darczyńcą przekazujesz datek na rehabilitacje i operacje czy
    masz świadomosć, że twoj datek zostanie przeznaczony wlasnie na np
    amortyzację w czasie dojazdu na lotnisko?

    Brenda

    n.zabrze.pl...
    > On Fri, 23 Apr 2004, Brenda wrote:
    > [...]