    From: "Brenda" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot kosztów zakupu benzyny
    Date: Fri, 23 Apr 2004 15:34:32 GMT

    Z twojego linku doszłam, że
    Wg Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 19 grudnia 2001 r.
    Dz Ustaw nr 151 poz 1720 stawka
    za 1 km przebiegu wynosi pow poj skokowej 900 cm3 0,71 gr
    z poźniejszymi zmianami wynikającymi z ustawy budżetowej na rok 2004 stawka
    wynosi 0,78 gr (tak zrozumialam bo nie potrafiłam tego znaleźć)
    Z moich wyliczeń wynika, że zwrot za koszty dojazdu np na rehabilitacje
    bylby b korzystny dla rodzica, jeśli wyplacilibyśmy 0,78 za 1km. Otrzymałby
    chyba 2 razy wiecej niz faktycznie poniesione koszty.
    Tak więc czy zgodnie z prawem mogę uchwałą zarządu wprowadzić np taki
    poniższy zapis??:
    Fundacja może dokonywać zwrotu kosztów dojazdu z miejsca stałego
    zamieszkania do ...osobie, która jest właścicielem pojazdu .Zwrotowi mogą
    podlegać koszty dojazdu w wysokości stanowiącej iloczyn przejechanych
    kilometrów przez połowę stawki za 1 km przebiegu, ustaloną wg
    Rozporzadzenia..... na kwotę 0,78 gr.

    Czy to bedzie prawidłowe? jak myślisz?

    Brenda