  • 1. Data: 2004-11-17 12:38:26
    Temat: zwrot kosztow podrozy do miejsca rozprawy
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    mam sie stawic jako swiadek na rozprawe 200 km od miejsca mojego
    zamieszkania
    czy sad zwroci mi koszta podrozy ? zawozi mnie tam kolega swoim autem, place
    mu za benzyne.
    jak to udokumentowac ? czy sad zwraca za taki srodek transportu ? czy tylko
    pociag albo autobus ?

  • 2. Data: 2004-11-17 20:32:05
    Temat: Re: zwrot kosztow podrozy do miejsca rozprawy
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Tommy napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > mu za benzyne.
    > jak to udokumentowac ? czy sad zwraca za taki środek transportu ? czy tylko

    Sąd zwraca za najtańszy środek transportu. I nie chodzi o dojazd rowerem ;)

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-11-18 09:31:43
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Tommy" <b...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    place
    > mu za benzyne.
    > jak to udokumentowac ? czy sad zwraca za taki srodek transportu ? czy

    W trakcie zeznań zgłoś wniosek o zwrot kosztów, wyjaśnij sposób w jaki
    dojechałeś i bądź przygotowany na pytania ile spala auto na 100 km i i le
    kosztuje paliwo. Sąd to zaprotokołuje a potem postanowi ile zwrócić. IMO nie
    powinieneś mieć problemów ze zwrotem.
    pzdr