    From: "ben" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwolnienie z pracy - czy tak mozna (dluzsze)
    Date: 2 Oct 2003 21:18:19 +0200

    > Jestem laikiem w tych sprawach i jesli mogłbys mi podpowiedziec jak
    > mogloby wygladac takie pismo, które skłoniłoby prezesa do przemyśleń to
    > bardzo bym była wdzięczna.
    > Dzieki raz jeszcze
    > Marta:)

    Po namyśle, lepiej nie składaj tego oświadczenia na piśmie, chyba że chcesz
    spróbować wrócić do pracy. W przeciwnym razie pracodawca będzie mógł później w
    postepowaniu przed sądem powołać się na to, że zaakceptował twoje uchylenie się
    od skutków rozwiązania umowy za porozumieniem stron i powie, że czekał aż
    wrócisz do pracy, ty nie wróciłaś, więc zwolnił cię w trybie dyscyplinarnym
    (art. 52). Mało prawdopodobne, ale możliwe...
    Więc lepiej tylko z nim pogadaj, a jak się nie da przekonać złóż pozew.
    Ben