    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwolnienie z parcy za serduszko
    Date: Fri, 05 Feb 2021 10:03:42 +0100 (CET)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    lewizji-polskiej-jest-oswiadczenie-tvp-poznan

    > No ale co innego zwolnic pracownika na etacie, a co innego
    > umowy-zlecenia nie przedluzyc :-)

    A jeszcze inaczej: umowy ustne nie o duperele mają sens jak obie strony
    grają "z grubsza fair". Jeśli reakcją było "aż zwolnienie" to strona
    "zwalniająca" uznaje że to ona przestała grać fair jako pierwsza?
    "Chyba" nie.

    Po za tym przy "umowach ustnych" które ty "sugerujesz" zachodzą
    interesujące przypadki:
    * czy umowa ustna zawarta przez poprzednie kierownictwo obowiązuje
    kolejne kierownictwo jeśli będzie twierdzić że nie zostało o niej
    poinformowane?
    * czy umowę ustną można domniemać po linii "bo tak wszyscy mają" choć mi
    nikt dupy nie zawracał?
    * Jeśli strona wypowie się "Zwodniczo jak Tusk" to ma odpowiadać za to
    co druga strona sobie błędnie znad-interpretowała jak głupi wyborca?

    --
    A. Filip