  • Data: 2007-04-16 22:13:36
    Temat: Re: zwolnienie od kosztów biegłego grafologa terminy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magda" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f00r4a$gh$1@achot.icm.edu.pl...

    > Na razie Era przedstawiła tylko ksero umowy, nie oryginał , z tego co wiem z
    > ksera grafolog nic nie stwierdzi, to ksero jest na pewno fałszywką, ale ma
    > napis odpis.

    To znaczy znajoma nie jest pewna, czy umowę podpisywała, ale to ksero w sądzie
    jest fałszywe?

    > Czy ktos z Ery mógłby podpisać się za klienta i napisać odpis, że niby takie
    > odtworzenie umowy .

    Teoretycznie mógłby. W praktyce o przestępstwo.

    > Pełnomocnik Ery nie stawił sie na rozprawie.
    > Sąd zobowiązał go do przedstawienia oryginału umowy, a znajomą do wpłacenia
    > zaliczki na koszty grafologa w terminie 7 dni.

    Bo zażądała grafologa. Jakby zawiadomiła od razu organa ścigania i przyszła na
    rozprawę z postanowieniem o wszczęciu w tej sprawie postępowania, to wniosek o
    zawieszenie postępowania cywilnego do czasu ujęcia sprawcy sfałszowania
    dokumentu spokojnie by przeszedł.