    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: zwolnienie lekarskie i ciaza
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 4 Jul 2011 00:28:01 +0200

    Dnia Sun, 3 Jul 2011 23:53:26 +0200, Veronika napisał(a):

    > Ciąże jako i ludzie są różne.
    > I nie każde ciążowe zwolnienie jest "lewe".

    Mowa jest o zwolnieniu tzw "lewym". Zwolnienie żony Wątkodawcy nosi
    znamiona "lewizny".
    Widac to jasno po tym, że on się zastanawia, czy żona ma je wziąć bo co
    będzie, kiedy je dostarczy.
    Czyli moze NIE WZIĄĆ, czyli nic jej nie jest.

    > I nie w każdej ciąży można pracować i tańczyć.

    Wtedy dostaje się UZASADNIONE zwolnienie lekarskie.

    > Jedynie Ikselki i animki zawsze te same.

    Bo uczciwe? - no cóż, jak widać zbieramy za to razy, napominając
    nieuczciwych.

    --
    XL
    Prawda o GMO: