eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozostałem oszukany - jak dochodzic praw › Re: zostałem oszukany - jak dochodzic praw - uzupełnienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zostałem oszukany - jak dochodzic praw - uzupełnienie
    Date: Sat, 27 Oct 2007 23:37:02 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <fg0b4n$ih3$1@news.onet.pl>
    References: <ffs5j6$sa1$1@nemesis.news.tpi.pl> <fft6mb$5ic$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <ffv400$l5l$1@nemesis.news.tpi.pl> <ffv76k$rma$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello083144087195.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1193521111 18979 83.144.87.195 (27 Oct 2007 21:38:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Oct 2007 21:38:31 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Sender: QL5I7LBBij6SHJYAWddtbkhWDluRoz6J
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:494350
    [ ukryj nagłówki ]

    Johnson wrote:

    >> 4. Przyłapałem innego pracownika , który pod potrzeby tego
    >> pierwszego wynosił z firmy materiały, części i w momencie się z nim
    >> rozstałem.
    >
    > I co w związku z tym? Dobrze zrobiłeś, ale nic z tego dalej nie
    > wynika.
    >> Czy tak ma wyglądac tzw współczesny biznes??
    >
    > A jak byś chciał? Żeby był "zakup interwencyjny" twoich usług przez
    > państwo?


    bla bla bla

    nie pierwszy i nie ostatni przypadek biznesu na polską modłę,
    przedstawicielstwa wielkich zachodnich firm w Polsce działają często w
    sposób karygodny. Sam wiem o przypadku gdy cofnięto autoryzację na serwis
    pewnych samochodów dobrej solidnej firmie, w zamian dostał jakiś patałach
    ale mający znajomości w polskim oddziale. Serwisy autoryzowane oszukują
    klientów itp...

    Autoryzowany serwis pewnego dużego producenta drukarek próbował mnie
    naciągnąć na drobne 1400 złotych, sugerując konieczność wymiany całych
    bebechów drukarki którą inny serwisant (bez autoryzacji) naprawił za 300
    złotych.

    Panowie istnieje coś takiego jak etyka biznesu, a biznes bez etyki szybko
    zmienia się w zwykłe gangsterstwo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1