  • Data: 2005-09-19 06:18:31
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: Critu <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaja napisał(a):

    > Wiem, że "piał", ale musiałam podpasować pod Twój wyraz "pioł", bo innego
    > przykładu chyba nie ma.

    Sama sobie to słowo wymyśliłaś, gdybyś uwałsnie czytała to zauważylabyś
    zapewne to czegonie zauważyłaś.
    Ja użyłem słowa "podpioł" a nie "pioł" jeśli twój zakres słownictwa
    tegonie obejmuje to dodam ci kilka odmian
    podpiąć, podpinać, oraz bliskoznazne; podłączyć, dołączyć
    itp. w twoim przypadku polecam jednak jakąś dodatkową szkołę